از بین بردن چربی های بدن

چندین راه برای از بین بردن چربی های بدن وجود دارد که یکی از آن ها رژیم غذایی می باشد.
اما موردی که در سوزاندن چربی ها با رژیم غذایی وجود دارد این است که علاوه بر از بین بردن چربی شاهد تحلیل عضلانی هم خواهید بود و عضلات سفتی خود را از دست می دهند و حالت شل شدگی به خود می گیرند و ساختار بدنی ساختار نامطلوبی می شود. برای این که با این مشکل رو به رو نشویم از تمرینات ورزشی باید استفاده کنیم. تمرینات ورزشی که انرژی مصرفی ما را افزایش دهد تا بدن مجبور به استفاده از ذخایر چربی شود.
در خصوص انجام تمرینات ورزشی به دلیل این که تمرینات استقامتی و مقاومتی هر دو از راه های مختلف به از بین بردن چربی کمک می کند، پس بهتر است که از هر دو نوع تمرین استفاده شود.

تمرینات هوازی، قلبی عروقی باعث می شود میزان برداشت ذخایر چربی افزایش پیدا کند.
تمرینات مقاومتی باعث می شود توده عضلانی را افزایش دهید و در زمان استراحت افرادی که توده عضلانی بیشتری دارند انرژی بالا تری هم دارند که به از دست دادن چربی های بدن کمک می کند.
و اما راه مطلوب برای از بین بردن نیم کیلو از وزن در یک هفته، تقریبا 3500 کالری لازم است که انرژی مصرف کنید و این کار از طریق ورزش سخت و زمان بر می باشد. بنابراین بهترین راه ترکیبی از تغذیه و تمرین می باشد. یک تغذیه مطلوب و یک برنامه تمرینی مرتب از تمرینات مقاومتی و استقامتی می تواند بهترین حالت برای کاهش چربی های بدن باشد.